ראש המוסד לשעבר: "אין סיבה ששר הביטחון יהיה ממודר ממידע סודי"

אסתי פלד 3 Comment on ראש המוסד לשעבר: "אין סיבה ששר הביטחון יהיה ממודר ממידע סודי"

"צריך לתת קרדיט לראש הממשלה במלחמתו בהסכם הגרעין של המעצמות מול איראן, מנגד נתניהו לא עשה מספיק ליזום חידוש המגעים מול הפלסטינים", כך אומר ראש המוסד לשעבר דני יתום בריאיון ל'מהדורה המרכזית' | האזינו

דני יתום צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש המוסד לשעבר דני יתום התראיין היום (ראשון) בריאיון ל'מהדורה המרכזית', בפתח הריאיון התייחס יתום לפטירתו של איש המוסד רפי איתן ז"ל: "רפי איתן הוא מבכירי הלוחמים ששירתו במוסד ובשב"כ הוא לימד דורות של לוחמים, הוא השתתף בהרבה מבצעים, רבים מהם חלה עליהם עדיין סודיות. התרומה שלו לביטחון ישראל היא עצומה וזה לא הפרזה. רבים מאזרחי ישראל חבים לו חוב גדול והם לא יודעים למה".

פרשת מכירת הצוללת מגרמניה למצרים: "אין דבר כזה שיש מידע שמודר משר ביטחון או רמטכ"ל. כראש מוסד לשעבר, אני חותם על זה שזו לא הסיבה האמתית שנתניהו העדיף לא לשתף את הצמרת הביטחונית".

 

האזינו לריאיון המלא:

צילום: פלאש 90

 

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    זאת שיטה, כשאחד מסית נגד נתניהו.. צצים חברי הכנופיה השמאלנית ותורו של דני יתום אשף אוסלו הגיע לתרום עוד "הסתה" נגד נתניהו..
    כנ"ל בכנופיה בתקשורת
    כנ"ל בכנופית התרבות
    וכל זה כדי להגביר את סיכויו של השמאלן התורן.. זה שחלק כבוד ל..1000 מחבלי חמאס מנוטרלים ראש
    מפלגת האווירה הנוכחית, "כחול לבן", הינה אם כל התרמיות הפוליטיות מאז קום המדינה. מעולם לא קמה בישראל מפלגה שמטרת מסע הבחירות שלה הייתה להסתיר את זהותה האמיתית, קרי, שמאל עמוק.

    1. ביבי משקר ומסתיר דברים, באמטלה של סודות מדינה. איך אפשר להסתיר משר ביטחון, והרמטכ"ל עניינים צבאיים , ולעומת זה ללחוש אותם לעוזריו של ביבי, כמו מולכו, ושומרון, שקר על שקר. כנ"ל עם כספי החנויות שכנראה קיבל בחינם. לבדוק איך זה קרה.

  2. 2

    אם כל הזמן יש הדלפות ושר הבטחון יותר ימני מראש הממשלה ומפריע למהלכים עדיף לא לשתף אותו בכל המהלכים